Způsoby dodání objednaného zboží:
V případě využití služeb PPL je při objednávkách do 11:00 hod. zboží dodáno následující pracovní den. Dodací doba je dána dodacími podmínkami firmy PPL. Na požádání pošleme číslo pro sledování zásilky.
Dopravné po České republice činí 100 Kč s DPH (při platbě převodem), 130 Kč s DPH (při platbě na dobírku).
Dopravné na Slovensko zajišťuje společnost DHL a činí 210 Kč s DPH (při platbě převodem), 240 Kč (při platbě na dobírku). Pro přepočet doběrečného používá DHL kurs ČSOB DEVIZY/NÁKUP, který je platný ke dni svozu zásilky. Aktuální kurzovní lístek ČSOB.
Při využití služeb České pošty je obvyklá dodací doba 1-2 pracovní dny. Dodací doba je dána dodacími podmínkami České pošty.
Dopravné po České republice činí 180 Kč s DPH (při platbě převodem), 210Kč s DPH (při platbě na dobírku).
Osobní vyzvednutí
Zboží je možné si také osobně vyzvednout na pobočce firmy ELSIN spol. s r.o. a to na adrese:
Studentská 1999/55a, 323 00 Plzeň
Před vyzvednutím zboží osobně na pobočce se, prosím, ohlaste alespoň 4 hodiny předem na tel. čísle 377 420 110. Nepřijímáme platební karty.
Možnosti platby
Kupní cenu za dodávané zboží nebo služby je možné zaplatit následujícími způsoby:
- hotově (při převzetí zboží na naší adrese Studentská 1999/55a, 323 00 Plzeň)
- dobírkou (přepravní společnosti: PPL , Česká pošta)
- převodem na účet: 2962960001/5500 vedený u společnosti Raiffeisenbank a.s. (zboží je odesláno po připsání platby na uvedený účet)
- PayPal
Zásilky doručujeme pouze do České republiky a na Slovensko. Ostatní země dle dohody - email: info@display-lcd.cz
We deliver shipments only to the Czech Republic and Slovakia. Other countries by agreement - email: info@display-lcd.cz
Platební karty nepřijímáme.
EET elektronická evidence tržeb
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Doprava zdarma
Doprava není účtována u objednávky, kde její celková cena přesáhne částku 3500 Kč s DPH.
Další informace
Více informací o dodacích a platebních podmínkách viz. Obchodní podmínky - kapitola "4. Cena zboží a platební podmínky" a kapitola 6. "Přeprava a dodání zboží"
Reklamace poškozené zásilky
Pokud vám dorazí nějak poškozená zásilka a zjistíte to hned při převzetí nebo po otevření zásilky, okamžitě nás kontaktujete aby bylo možné vyřešit reklamaci s přepravcem (nahlášeno musí být u přepravce do 2 dnů - poté reklamace přepravce neuznává). Zásilka zůstává u zákazníka a hned jak se dohodneme na řešení, zajistíme její svoz a poté případnou výměnu. Více Obchodní podmínky - 6. Reklamační řád.
Nabízíme službu zajištění svozu notebooku s nefunkčním displejem, výměnu displeje a následné doručení zpět zákazníkovi. Více informací o službě výměna displeje. Akční cena této služby je 605 Kč s DPH (běžná cena je 890Kč vč. DPH, platí pouze v ČR).
Výměnu displeje nabízíme také zákazníkům, kteří notebook s poškozeným nebo nefunkčním displejem doručí osobně přímo do našeho servisního centra ELSIN spol. s r.o., Studentská 1999/55a, 323 00 Plzeň
Cena této služby je 605 Kč s DPH (platí pro objednávky přes e-shop )